Förlåt...

Kollade precis statestiken och såg att jag haft runt 40 besökare nästan varje dag, fast jag inte uppdaterat någonting. Jag känner mig jätte taskig som inte tar bloggen på allvar, när det sitter 40 personer där ute varje dag som kollar in bloggen och ser att jag inte uppdaterat.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, "jag tar inte bloggen på största allvar och uppdaterar inte varje dag". Har den bara för att kunna skriva av mig lite då och då... Men förlåt iallafall!

Shopping

Hejhej! Idag har jag varit med Louise. Vi var inne i stan och shoppade. Har precis fått mitt barnbidrag på 1200:- och har nu 350:- kvar, ojojoj då... Iallafall, jag är jättenöjd med mina inköp!

Orkar inte skriva mer... Ses någon annan gång!

<3

Jag älskar dig joakim larsson! Du är det bästa som finns och jag lämnar dig aldrig. Du lyser upp min dag, varje dag. Vill alltid ha dig vid min sida, älskling <3

Idag är det den 16/9 & det har gått två år med älsklingen vid min sida :')

Hej igen! ... Det var länge sen ... Men det finns faktiskt viktigare saker än att blogga! Just nu sitter jag här med älskling, eller han pratar i tele & då kunde jag lika gärna slänga in ett inlägg :)

Snart ska vi åka till kista, kolla på bio & äta gott, mysigt va? Det är nämnligen så att det är våran två-årsdag idag, grattis till oss! Men snart går bussen... Måste skynda!


I'm a lycky girl!

Hej bloggen! Somsagt tar inte jag bloggen på största allvar, därför blev det lite uppdatering. Iallafall, now I'm back bitches (oseriös)!

Idag har jag varit med Lollo & Natta iallafall. Vi bakade kladdkaka & badade i Lollo's pool :) Om ett tag kommer min älskling hit, mysigt ^^

RSS 2.0